سفارش تبلیغ
صبا ویژن

LOGO

 
  • دوشنبه 86/12/27 - 1:33 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده: Morteza Bakhshi

آموزش کسب درآمد از سایت Resource-a-day

ما در اینجا می خواهیم سایتی را به شما معرفی کنیم که شاید بتواند رویاهای شما را برآورده کند و شما با کار کردن در این سایت بسیار معتبر می توانید به آسونی صاحب یک درآمد قابل توجهی بشوید(اگر یه کمی عجله کنید)نحوه کار بسیار آسون تر از آن چیزی است که فکرشو می کنید کار شما فقط جمع کردن زیر مجموعه است همین وبس.

این سرویس بر خلاف سرویسهای مشابه که از طرف سایتهای دیگر ارایه میشوند دارای دو مزیت برتراست که همین دو خصوصیت باعث شده تا افراد بیشماری مخصوصا کسانی که داخل ایران زندگی میکنند به این سرویس ملحق شوند. اولین و مهمترین مزیت اینکه دریافت وجه در ایران به صورت کاملا تضمینی است و هر زمان که پول شما به حداقل پرداخت رسید بلافاصله برای شما ارسال میشود و محدودیت جغرافیایی در آن هیچ تاثیری ندارد. مزیت دوم اینکه ثبت نام در سایت نه تنها رایگان است بلکه شما برای ثبت نام 10$ هم جایزه میگیرید یعنی شما هیچ پولی را بابت سرمایه گذاری اولیه خرج نمیکنید, بنابراین احتمال ورشکست، بدهکار یا پشیمان شدن شما در این کار برابر صفر است!!!(به جرات می تونم بگم که بهترین سایت کسب درآمد در ایران شناخته شده واقعا فوق الاده است )(آسون تر از این رو من که ندیدم)

کل کاری که شما در این روش باید انجام دهید معرفی دیگران برای ثبت نام در سایت است . آیا کاری ساده تر از این در دنیا سراغ دارید؟ !!! و نکته خوشحال کننده تراینکه چون عضویت در این سایت بسیار راحت و رایگان و حتی همراه با 10$ جایزه است براحتی می توانید عضو گیری کنید.

کسب درآمد در این روش نامحدود است و میزان آن بستگی به میزان تلاش و کوشش شما دارد و در صورتی که شما روزی بین یک تا دو ساعت در این راه تبلیغ میتوانید درآمدتان را به چند صد دلار در ماه برسانید. البته در این کار نیز به مانند هر کار دیگر در همان روزهای اول پولی دریافت نخواهید کرد و برای دریافت اولین پول چند روز یا چند هفته باید تلاش نمایید ولی یکی از مزیتهای این کار افزایش تصاعدی درآمد میباشد که بعد از چند ماه کار کردن درآمد شما نیز چند برابر خواهد شد. برای مثال اگر یکبار در طول 2 ماه 50$ گرفتید؛ در طول همان مدت یعنی 2 ماه بعدی ممکن است 150$ بگیرید و همینطور 2 ماه بعد 300$ و .... ! چون افراد زیرشاخه شما نیز فعالیت میکنند و از فعالیت آنها پول به حساب شما اضافه میشود.

این سایت بعد از ثبت نام 10 دلار بشما هدیه می دهد و به ازای هر فردی که به طور مستقیم عضو این سایت میکنید 40 سنت پورسانت میگیرید و به ازای هر عضو ردیف دوم (کسی که از طریق عضو شما عضو میشود) 20 سنت , به ازای هر عضو ردیف سوم 5 سنت و به ازای هر عضو جدید ردیف چهارم 3 سنت پورسنت دریافت میکنید.

بعد از اینکه در سایت ثبت نام کردید یک آدرس به شما داده میشود که مخصوص شماست و باید از آن برای عضو گیری استفاده کنید. به این معنی که هر کس از طریق آدرس شما در resource-a-day عضو شود, علاوه بر مبلغ 10$ که به او داده میشود مبلغ 40 سنت هم به شما داده میشود. در صورت فعالیت مستمر شما و افرادی که توسط شما در سایت عضو شده اند, میتوانید براحتی درآمد کافی را از طریق اینترنت بدست آورید ونیاز به شغل دوم خارج از خانه ندارید. پس اینکار را جدی بگیرید و به منزله تفریح و سرگرمی به آن نگاه نکنید. این یک روش کاملا تضمین شده است و امتحان خود را طی سالهای زیاد پس داده است.

بعد از اینکه در سایت ثبت نام کردید؛ برای مشاهده زیرمجموعه های خود و همچنین پولهای کسب شده؛ درداخل سایت در سمت چپ صفحه و بالا روی گزینه Member Login کلیک کرده و نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید. شما در ابتدا 10$ موجودی دارید که بابت ثبت نام میباشد !

اگر شما فقط 20 نفر را عضو کنید و به همین ترتیب آنها هم همین کار را ادامه دهند شما حداقل 5000 دلار (4500000 میلیون تومان) بدست می آورید. پولهایتان را هم به آدرستان در هر جای دنیا که باشید می فرستد. میتوانید دوستان و آشنایان را تشویق به ثبت نام کنید و یا از طریق چت یا فرستادن ایمیل یا اگر سایت و وبلاگ دارید با تبلیع در آن و انواع روشهای دیگر عضو گیری کنید.

اگر شما 50 نفر را عضو کنید و این چرخه ادامه داشته باشد (آنها هم 50 نفر را عضو کنند) شما حداقل دویست هزار دلار یا 160 میلیون تومان دریافت خواهید کرد که اگر فعال باشید در عرض چند ماه امکان پذیر است.

توجه داشته باشید چون عضویت در این سایت بسیار راحت و رایگان و حتی همراه با 10$ جایزه است براحتی می توانید عضو گیری کنید. برای امتحان کردن هم یک تک تومانی نیاز نیست پرداخت کنید. برای ثبت نام به آدرس زیر بروید. آموزش ثبت نام در پایین همین صفحه آمده است.

برای رفتن به صفحه ثبت نام اینجا کلیک کنید

پس از رسیدن پورسانتها به 50$ چک شما توسط سرویس پستی کلاس یک ایالات متحده به آدرستان ارسال میشود که میتوانید با رفتن به یکی از بانکها ( پیشنهاد من بانک ملی یا رفاه است) که شعبه ارزی دارد آن را نقد کنید. البته بانک ملی و رفاه یا هر بانک دیگر در ایران برای نقد کردن چک پول شما مقدار کمی ( تقریبا 4 $ ) از مبلغ کل آن به خاطر هزینه های بانکی! برمیدارند.(اگر مشکلی برایتان پیش آمد(که نمی آید)با من درمیان بگذارد(از طریق نظرات)تا فورا به آن رسیدگی شود)

نکته : چون سود دهی این سرویس در مقایسه با سایر سرویسها بالاست بعضی ها وسوسه میشوند که از طریق خودشان عضو خودشان شوند. به یاد داشته باشید از هر کامپیوتر فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد. این شرکت از یک سیستم پیشرفته به نام Anti Cheat استفاده میکند که این سیستم هر 15 روز یکبار حساب کلیه مشترکین را مورد بررسی قرار میدهد و در صورت برخورد با مورد مشکوک عضویت شما + کلیه پورسانتهای دریافتی شما باطل خواهد شد. پس ریسک نکنید چون بی فایده است.

نحوه ثبت نام

ثبت نام بین 5 تا 10 دقیقه وقت میگیرد و سخت تر از درست کردن یک آیدی یاهو مسنجر نیست. میگی نه امتحان کن ! روی لینک زیر کلیک کنید.

برای رفتن به صفحه ثبت نام اینجا کلیک کنید!

بعد ازکلیک روی لینک بالا یک صفحه ظاهر خواهد شد. در بالا و سمت راست صفحه یک گزینه به نام Subscribe Click Here وجود دارد. روی آن کلیک کنید. در صفحه بعد تقریبا در وسط پنجره ؛ یک کادر است که شما باید آدرس ایمیل خود را در آن وارد کرده و بعد روی Subscribe کلیک کنید. پس از این کار بلافاصله یک ایمیل برای شما خواهد آمد. در آن نامه یک لینک قرار دارد که چنانچه شما میخواهید عضو شوید, باید روی آن کلیک کنید تا فرم ثبت نام ظاهر شود. پس از این مراحل و ظاهر شدن فرم آنرا بدین صورت پر کنید:

Choose a user name : در اینجا نامی را که میخواهید به اکانت خود اختصاص دهید وارد کنید.(از علایم اختصاری و خط فاصله استفاده نکنید)

(این نام نباید قبلا توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد)

Create your password :

در اینجا رمز اکانتتان را وارد کنید. (حداقل 6 کاراکتر شامل اعداد و حروف)

First name :

نام خود را وارد کنید.

Last name :

نام خانوادگی را وارد کنید.

( اگر دنبال فامیل دارید حتما بنویسید تا موقع نقد کردن چک مشکل پیش نیاید! )

Street address :

آدرس خیابان محل زندگیتان را وارد کنید.

City:

نام شهر خود را وارد کنید.

State/province :

نام شهرستان خود را وارد کنید.

Country :

نام کشورتان را از لیست داده شده انتخاب کنید.

ZIP code :

کدپستی 10 رقمی منزلتان راانتخاب کنید.

( دراکثر موارد این شماره روی کنتوربرق ساختمان یا قبض تلفن نوشته میشود)

پس از این مراحل روی دکمه I agree, subscribe me! کلیک کنید تا عضو شوید.( البته تمامی این اطلاعات به جز نام کاربری شما بعد از ثبت نام قابل تغییر است) و منتظر باشید تا چند دقیقه دیگر یک ایمیل تبریک با موضوع Thank you for Subscribing with Resource-A-Day به مناسبت ثبت نام برای شما بیاید. در این ایمیل آدرسی لینک شما که برای عضو گیری و جذب زیرمجموعه باید استفاده کنید نیز هست. برای پیدا کردن آدرس لینک خودتان در متن همان ایمیل عبارت زیر را جستجو کنید :

Your assigned webpage link is

(This is the link you will use to sponsor others under you)

 

لینکی که در زیر این قسمت نوشته شده است آدرسی است که شما باید آن را در اختیار دوستانتان قرار داده و آنها را به ثبت نام در سایت راهنمایی و تشویق کنید. کار شما فقط و فقط همین است !!! ( بهتر است از روی آدرس لینکتان یک کپی بگیرید و در یک فایل متنی ذخیره کنید.)

در حالت عادی بعد از پر کردن فرم عضو شده اید. ولی در برخی موارد به دلیل تشابه اطلاعات وارده شده شما با سایر مشترکین؛ ثبت نام به صورت کامل انجام نمیشود و به عبارت Sorry you have already joined برخورد میکنید. این هم به این دلیل است که کاربران ایرانی این سایت بسیار زیاد هستند و نامهای کاربری و اطلاعات آنها شبیه به هم است. پیشنهاد میکنم در انتخاب نام کاربری خود از اسمهای : علی - سارا - محمد - سعید کمتر استفاده کنید. چون این اسامی خیلی زیاد مورد استفاده قرار گرفته اند و احتمال برخورد شما با عبارت بالا را بیشتر میکند.

اگر سوالی برایتان پیش آمد که در متن بالا نیست در قسمت نظرات آن را بنویسید یا به آدرس ایمیل من ایمیل کنید.MortezaM3B@yahoo.com



 
  • دوشنبه 86/12/27 - 1:31 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده: Morteza Bakhshi

سایت فوق العاده MyFreeShares

من می خواهم امروز برترین ، معتبرترین ، فوق العاده ترین ، درآمدزا ترین و ........ سایت سهام را براتون معرفی کنم ، یعنی MyFreeShares

باور کنید هر چقد از این سایت باحال بگم بازم کم گفتم .....................

سایت myfreeshares یک سایت سهام است که شما می توانید در این سایت به صورت رایگان عضو شوید که بعد از عضویت شما ، این سایت یک سهام به شما می دهد که هر روز سود آن سهام را به شما می دهد(واقعا عالیه) شما می توانید با کارهای مختلف(پایین توضییح داده ایم)سهام خود را افزایش دهید در نتیجه با افزایش سهام ، شما سود بیشتری را هر روز دریافت می کنید،شما با عضویت در این سایت تا آخر عمرتان سود سهام خود را دریافت می کنید (یعنی اگر شما در این سایت مثلا 200 سهام داشته باشید روزانه بیش از 10 سنت سود آن را تا آخر عمر خود دریافت می کنید بدون انجام دادن کاری).وقتی شما در این سایت سهامدار شوید بدون انجام کاری شما می توانید سود همیشگی در یافت کنید فقط باید یه کمی تلاش کنید تا تعداد سهامتان را افزایش دهید (به هیچ وجه این کار رو شوخی در نظر نگیرید با یک عضویت ساده شما می توانید برای آینده خود یک درآمد قابل توجهی را بدست آورید)این سایت دارای سیستم جدیدی است .درآمد روزانه این سایت به نسبت سهمی که هر نفر دارد بین اعضا تقسیم میشود. یعنی به عنوان مثال اگر این سایت در یک روز 200 دلار بدست آورد و همچنین 2000 نفر هم عضو داشته باشد پول بدست آمده را بین اعضای سایت تقسیم می کند(یعنی به هر سهم 0.1$ در روز تعلق می گیرد)

حداقل پرداخت سایت : حداقل پرداخت در این سایت 10$ می باشد و معمولا یک هفته طول می کشد که پول شما را به حسابتان در e-gold یا paybal بریزد

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

نحوه افزایش سهام:

Shares per click : این بخش شامل تعدادی لینک هست که هر 24 ساعت می تونید روی این لینک ها کلیک کنید و به ازای هر لینک 0.01 یک صدم سهم دریافت کنید البته اوایل ارزش هر لینک 0.05 پنج صدم سهم بود که خیلی عالی بود اما به هر حال این قسمت بین 20 تا 70 لینک داره که شما می تونید همزمان تعداد زیادی لینک را باز کنید و در زمان صرفه جویی کنید ، همین طور می تونید صفحه ها را بدون اینکه کامل لود بشه ببندید ، فقط باید آدرس صفحه از myfreeshares به آدرس سایتی که تبلیغ شده ، تغییر پیدا کنه و نیازی به لود شدن کامل صفحه برای گرفتن 0.02 سهم نیست... نکته دیگه اینکه شما می تونید توی تنظیمات ویندوز ، نمایش تصویر و عکس را غیرفعال کنید تا سرعت شما بیشتر بشه... من ، غیرممکنه هر روز به این بخش سر نزنم...

Shares per free sign up : این بخش هم یکی از بخشهای مورد علاقه منه ، برای اینکه بابت هر ثبت نام 1 سهم و 5 سنت پرداخت می شه.اما در مورد ثبت نامهای این قسمت بگم که معرکه است ، البته من ثبت نامهای تکراری توی این سایت انجام ندادم ، یعنی از طریق myfreeshares دوبار توی یک سایت ثبت نام نکردم اما توی سایتهایی که قبلا از طریق سایتهای دیگه ثبت نام کرده بودم مجددا از طریق myfreeshares هم ثبت نام کردم و بدون هیچ مشکلی سهم و پول ثبت نام را گرفتم ، برای همین می گم معرکه است... توی این سایت هیچ اجباری برای ثبت نام توی سایتهای دیگه با ایمیلی که اینجا ثبت نام کردید نیست ، برای همین با هر ایمیل دیگه ای می تونید ثبت نام کنید ، حتی اگه ثبت نام تکراری باشه... اما اگه توی سایتی که قبلا عضو بودید خواستید ثبت نام کنید اول به شاخه Cookies ویندوز برید و فایل مربوط به اون سایت را حذف کنید ، بعد ثبت نام کنید و مجددا فایل ایجاد شده توی Cookies را پاک کنید ، در صورتی که توی اون سایت فعالیت دارید ، به هیچ وجه توی همین Connect که ثبت نام تکراری کردید ، ایمیلی چک نکنید. این هم کلکی که من میزنم و تا حالا مشکلی نه برای گرفتن سهم و نه برای سایتهایی که فعالیت دارم ، پیش نیومده...

وقتی توی سایت مورد نظر از طریق myfreeshares ثبت نام کردید ، آخرین ایمیلی که دریافت می کنید و حاوی نام کاربری و پسورد شماست و به ایمیل خوش آمدگویی معروفه را باید برایmyfreeshares به آدرس activity@myfreeshares.com بفرستید. من معمولا Subject رو New Signup می نویسم و اگه چند ثبت نام توی یک روز انجام بدم با شماره 1 و 2 و 3 و... مشخص می کنم. اما همون طور که خودش گفته نباید فایل را به ایمیل ATTACH کنید... یه ایمیل جدید باز کنید ، اگه از Outlook استفاده کنید که خیلی بهتره... آدرس و موضوع را بنویسید ، بعد متن ایمیل خوش آمدگویی را کپی کنید و توی این ایمیل جدید Paste کنید ، خطی که شامل پسورد شما می شه را کامل حذف کنید و در آخر ایمیل هم نام کاربری خودتون توی myfreeshares را بنویسید ، مثلا :

My MyFreeShares username : morteza183

morteza183 نام کاربری من توی myfreeshares هست. اما مورد دیگه ای که این سایت را جالبتر می کنه اینه که توی بعضی سایتهایی که ثبت نام می کنید مثل Pay-Ace ، ایمیل خوش آمدگویی دریافت نمی کنید ، معمولا افراد ، بی خیال ثبت نام و گرفتن مبلغ اون می شن ، اما شما بعد از ثبت نام یه ایمیل با متن زیر برای myfreeshares ارسال کنید :

Hi

Dear Admin.

I"ve signed up in pay-ace with this link :

24. Pac-Ace Get $150 for Free Signup!! Get in for FREE NOW!!

but I didn"t receive welcome e-mail.

My URL in pay-ace is : ریفرال لینک یا آی دی شما در سایتی که ثبت نام کردید

My MyFreeShares username : mosi

با اینکار حتما سایت myfreeshares به شما 1سهم و 5 سنت را می دهد

Shares per purchase : این بخش مربوط به افرادی می شه که مبلغی پول توی حساب ایگولد دارند و مایل به سرمایه گذاری هستند... ثبت نامهای این قسمت مربوط به سایتهایی میشه که برای ثبت نام و یا برای ارتقاء عضویت باید مبلغی پرداخت کرد ، بابت هر ثبت نام این قسمت بین 10 تا 1000 سهم در نظر گرفته شده... من هنوز توی این بخش ثبت نامی انجام ندادم...

نکته آخر اینکه اگه می خواهید وقت خودتون رو هدر ندید ، حتما توی سایت myfreeshares ثبت نام کنید ، اگه تعداد سهام شما زیاد باشه دیگه نیازی به فعالیت ندارید و هر روز سود سهام خودتون رو دریافت می کنید ، اما در اوایل کار باید کمی وقت برای افزایش سهام خودتون بذارید ، اگه وضع مالی ایگولدتون خوبه ، یه ثبت نام 1000 سهمی می تونید انجام بدید و بدون هیچ فعالیتی روزانه بیش از 40 سنت کمیسیون بگیرید...

نکته جدید : سعی کنید صبح ها بر روی لینک های قسمت SHARES PER CLICK کلیک کنید و نگاهی هم به ثبت نامهای قسمت SHARES PER FREE SIGN UP کنید و در صورتی که به آخر لیست این قسمت سایتهایی اضافه شده بود توی اون سایتها ثبت نام کنید. حتما بعد از ظهر یا شب مجددا به قسمت SHARES PER FREE SIGN UP یه سری بزنید و در صورتی که سایتی برای ثبت نام اضافه شده بود ، علاوه بر ثبت نام توی اون سایت ، مجددا می تونید روی لینک های قسمت SHARES PER CLICK هم کلیک کنید یعنی به جای هر 24 ساعت ، می تونید در یک روز دوبار از این قسمت به سهام خودتون اضافه کنید ، برای اطمینان بیشتر که 0.02 سهم بابت هر کلیک اضافه می شه یا نه ، می تونید بعد از یکی دو کلیک به قسمت وضعیت حساب خودتون برید و در صورتی که مبلغ کلیک ها به حسابتون اضافه شده باشه ، روی بقیه لینک ها کلیک کنید ، در غیر این صورت کلیک نکنید... در ضمن وقتی توی یک روز دوبار (صبح و شب) روی لینک ها کلیک کردید و هر دو بار هم به سهام شما اضافه شد ، صبح روز بعد نیازی نیست که به این قسمت سر بزنید برای اینکه سهمی به شما داده نمی شه ، باید بعد از ظهر روی لینک ها کلیک کنید تا زمان 24 ساعته رعایت بشه ، دوباره روز بعد فرقی نمی کنه صبح کلیک کنید یا بعد از ظهر ، همین طور کارهای گفته شده را می تونید برای روزهای بعد تکرار کنید...

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

اگر سوالی در مورد این سایت بود و یا با مشکلی برخوردید حتما برام پیام بگذارید

....موفق و پیروز باشین

.....یا علی

...بای



 
  • یکشنبه 86/12/12 - 4:37 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده: Morteza Bakhshi

آشنایی با کسب درآمد از سایت ها

در این بخش با نحوه کسب درامد از سایت ها آشنا می شوید که ما به شما پیشنهاد می کنیم فقط در قسمت Paid to toolbar(offer) و Paid to sign up فعالیت کنید(اگر هم توانستید تا می توانید زیر مجموعه جمع کنید)کار کنید به در بقیه قسمت ها پولی کمی به شما پرداخت خواهد شد اگر شما در این بخش هایی که ما معرفی کرده ایم فعالیت کنید درآمد بسیار بالایی را در کمترین زمان بدست خواهید آورد

روش های کسب در آمد از این سایت ها:

1) Inbox : این یکی از قسمت هایی است که شما می توانید در آن کسب درآمد کنید.

در این قسمت سایت ، ایمیل هایی وجود دارد که حاوی یک لینک است و با کلیک روی این لینک ها سایت هایی برای شما به نمایش گذاشته می شود یا به عبارت دیگر یک سایت تبلیغ می شود و شما باز دید کننده آن هستید و این سایتی که تبلیغ شده است باید توسط شما برای زمان معینی باز بماند که این مدت زمان در با لای صفحه ی باز شده نوشته شده و گاهی به صورت شمارش معکوس است و بعد از این که این زمان تمام شد آن نوشته تغییر می کند به(your account has been credited) و شما می توانید سایت را ببندید .(توجه داشته باشید که اگر شما قبل از اینکه این نوشته تغییر کند سایت را ببندید هیچ پولی بابت مشاهده به شما داده نمی شود و این را هم بدانید که فقط یکبار می توانید با دیدن یک ایمیل پول بگیرید و باید به سراغ ایمیل های بعدی بروید.

در کنار هر کدام از این ایمیل ها یک مربع کوچک دارد که شما می توانید هر کدام از ایمیل هایی که چک کردید را تیک بزنید تا هم اشتباهاً برای بار دوم آنها را نگاه نکنید و همچنین در آخر می توانید ایمیل هایی که چک کرده و تیک زده اید را حذف کنید.

2) Paid to click : این هم قسمت دیگری است که شما میتوانید از آن پول در بیاورید که تنها تفاوت آن با قسمت شماره یک این است که سایت هایی که شما باید مشاهده کنید به صورت بنر و یا کینک های آماده هستند و در داخل ایمیل قرار ندارند و کمی هم قیمت آن ها البته در بعضی موارد کمتر است.

3) Paid to sign up : در این قسمت شما بابت ثبت نام در سایت هایی که معرفی شده اند پول میگیرید(آموزش ثبت نام در سایتهای paid to sign up در قسمت نحوه ثبت نام در این سایتها نوشته شده است)

4) Auto surf : شما در این قسمت به ازای مدت زمانی که یک سایت را باز نگه می دارید و یا به ازای هر چند بار که یک سایت را باز می کنید پول میگیرید که این روش اصلاً بدرد نمی خورد و کار در این قسمت وقت تلف کردن است

5) Referral : معنی این کلمه زیر مجموعه گیری است و شما در این سایت ها می توانید درآمد خود را افزایش دهید ولی هیچ اجباری نیست که شما زیر مجموعه گیری کنید اما این روش بسیار عالی برای افزایش درآمد است چون سایت به اندازه ی در صدی از درآمد زیر مجموعه ها به شما پورسانت می دهد.توجه داشته باشید که این سایت ها از درآمد آنها کم نمی کنند و فقط به اندازه ی درصدی از درآمد آنها به شما پورسانت میدهند.در این قسمت تعداد زیر مجموعه های شما در هر لایه های اول،دوم،سوم و ... وجود دارد .منظور از زیر مجموعه های لایه ی اول زیر مجموعه هایی هستند که توسط لینک زیر مجموعه گیری" خود شما عضو شده اند و منظور از زیر مجموعه های لایه ی دوم زیر مجموعه هایی هستند که توسط لینک زیر مجموعه های شما عضو شده اند و لایه های بعدی هم به همین صورت. در ضمن اکثر سایت های در آمدی بابت زیر مجموعه های لایه های پایین هم به شما پورسانت می دهند.

لینک زیر مجموعه گیری چیست؟

Referral center : شما با عضو شدن در هر سایت درآمدی یک لینک زیر مجموعه گیری خواهید داشت که در این قسمت قرار دارد.یعنی شما می توانید لینک خود را با ایمیل کردن برای دوستان خود ، با نمایش دادن و معرفی کردن در چت روم ها و یا با قرار دادن در سایت یا وبلاگ خود به افراد نشان دهید و هنگامی که این افراد روی این لینک کلیک کنند سایت درآمدی که شما در آن عضو هستید باز می شود که در صورت عضو شدن آنها در قسمت معرف اسم شما به صورت خودکار قرار داده میشود،به همین راحتی شما می توانید زیر مجموعه گیری کنید و همچنین سایت ها برای هر نفر که شما معرف او باشید علاوه بر پورسانت به شما پاداش هم میدهد . راه بسیار خوبی برای کسب درآمد بیشتر است .

6) Paid to toolbar(offer) : بهترین قسمت برای کسب درآمد این بخش می باشد که ما توضییح کامل آن را در بخش Offer گذاشته ایم



 
  • یکشنبه 86/12/12 - 4:36 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده: Morteza Bakhshi

آموزش ثبت نام در سایتهای کسب درآمد

شما در این قسمت با نحوه عضویت در سایتهای کسب درامد آشنا خواهید شد.

بعد از اینکه وارد سایت مورد نظر شدید باید روی sign up یا (join,become member,submit free,register, )کلیک کنید.سپس فرم ثبت نام را باید پر کنید تا عضویتتان کامل شود بعد از کامل کردن فرم آن سایت ایمیلی به صندوق پستی شما می فرستد که شما باید وارد ایمیل خود شوید و روی لینک فعال سازی کلیک کنید تا شما به عنوان عضو آن سایت شناخته شوید.

قسمت های مختلف فرم ثبت نام:

user name : نام کار بری که برای ورود به دفتر کار مورد نیاز است و بهتر است که برای تمام سایت هایی که در آن ها قرار است کار کنید یک User name مشترک انتخاب کنید.

Send Emails to : در این قسمت شما مشخص می کنید که نامه های ارسال شده از سایت در inbox ایمیل شما فرستاده شود یا درون اینباکس سایت(در سایتهای کسب درامد site inbox را انتخاب کنید)

First name : در اینجا نام خود را وارد نمایید .

Last name : در اینجا هم نام خانوادگی خود را وارد کنید .

Address : در این قسمت آدرس محل زندگی خود را با داده های زیر وارد کنید :

N) : پلاک St : خیابان(در ضمن در انگلیسی آدرس را از پلاک شروع می کنند و خیابان را بعد از آن می نویسد)

توجه : در قسمت ، نحوه پر کردن آفر آموزش کامل نحوه نوشتن آدرس را بیان کرده ایم.

ZIP/postal code : کد پستی را در این کادر وارد کنید .

Country : در این قسمت کشور خود را انتخاب کنید.

Referred by : به این کادر دست نزنید چون نام معرف شما نوشته شده و تغییر نمی کند و اگر کسی معرف شما نبوده و مستقیماً از خود سایت عضو شده اید در اینجا نام یکی از عضو های طلایی(ارتقاء یافته) قرار می گیرد که یکی از مزیت های ارتقاء دادن عضویت است.

Select categories of interests to you : موضوعاتی که مایلید تبلیغات مربوط به آن را در یافت کنید.

در موقع انتخاب علاقه مندی ها توجه کنید گزینه هایی که در جلوی آنها DO NOT CLICK نوشته شده را تیک نزنید چون اکانت شما حذف می شود. این برای تشخیص کسانی است که سواد انگلیسی ندارند.اما بعضی ها به دلیل عجله در پر کردن فرم تیک می زنند.غیر از چیز هایی که در اینجا می گوییم بقیه را می توانید بسته به علاقه و اینکه چه مقدار ایمیل می خواهید دریافت کنید، تیک بزنید :

َ”I cheat” “ I can not read English” “Limited view emails” “I use a cheat bot” “Recreation” “Delete me please” “I can’t read” “Delete me

هرچه تیک های بیشتری بزنید ایمیل های بیشتری دریافت می کنید.

Select a payment method : در این قسمت نام بانکی که در آن حساب باز کرده اید را باید انتخاب کرد که شما باید گزینه ی e-Gold را انتخاب کنید.

Password : کلمه عبور انتخابی خود را وارد کنید.(بهتر است برای تمام سایت هایی که در آنها می خواهید کار کنید یک Password مشترک انتخاب کنید . )

Confirm Password : کلمه عبور خود را دوباره بنویسید

پس از تکمیل فرم ایمیل خوش آمدگویی به شما فرستاده می شود که حاوی نام کاربری و رمز عبور شما و لینک ورود به سایت می باشدکه شما می توانید با رفتن به قسمت Members و یا login و وارد کردن نام کار بری و رمز عبور وارد دفتر کار خود شوید

 

با کلمات زیر کاری نداشته باشید

,  Crack  , crack  , serial کرک , Newsnews , اخبار , New , جدیدترین ها , new , Technology , تکنولوژی , technology , Headlines , headlines , نیوک , پی اچ پی , Nuke , nuke , PHP Nuke , phpnuke , php nuke , Hacker , هکر , hacker , Hackers , hackers , لینوکسLinux , linux , Windows , ویندوز windows , نرم افزار , Software , software , دانلود , Download , download , Downloads , downloads , رایگان , Free , FREE , free , ارتباطات , Community , community , MP3 , mp3 , انجمن , Forum , forum , Forums , forums , vBulletin , bulletin , Board , board , Boards , boards , PHP , php , Survey , survey , Kernel , kernel , Comment , نظر , comment , Comments , comments , Portal , portal , Open , open , Open Source , OpenSource , Opensource , opensource , open source , Free Software , FreeSoftware , Freesoftware , free software , نرم افزار های رایگان , GNU , gnu , GPL , gpl , License , license , Unix , UNIX , یونیکس , unix , MySQL , mysql , SQL , sql , Database , DataBase , Blogs , blogs , Blog , blog , بلاگ , database , بانک اطلاعاتی , Mandrake , mandrake , Red Hat , رد هت , RedHat , red hat , Shareware , Enlightenment , enlightenment , Interactive , interactive , Programming , programming , Extreme , extreme , Game , game , Games , games , Web Site , web site , Weblog , WebLog , weblog , Oracle , oracle , plugin , plugins , Plugin , Plugins , فارسی , کامپیوتر , دانلود , سریال , کرک , رایگان , نرم افزار , سخت افزار , شهاب , نرم افزار رایگان , فتوشاپ , آموزش , طراحی , شبکه , تکنولوژی , پرشین , پرشین بلاگ , وبلاگ فارسی , وبلاگ کامپوتر , Hacker , هکر  , بوتر ,   کرکر  , هک , بوت , کرک  , بهترین برنامه های هک و بوت و کرک و آموزشی  , بهترین  , برنامه  برای دانلود , HaCk , hack  , tools , BoOt  , boot tools CraCk  , cracking  , tools  , serial  , numbers  , chat  , best programs  , Learning  , Pics  , Chat  , Programs  , yahoo tools , yahoo booters , yahoo hacker , hacker , yahoo cracker , crackerbest  , hackerbest  , cracker , best programs , booters , boot progs , boot programs , yahoo booting programs , yahoo booting progs , yahoo boot progs , yahoo tools , yahoo  , computer , network , شبکه , persian computer network , شبکه کامپیوتر ایرانیان , IT , فناوری اطلاعات , Iran , ایران , Iranian , Information , News , Technology , Farsi , فارسی , Article , Paper , iran , computer , rayaneh , رایانه , internet , اینترنت , monitor , مانیتور , free , مجله , magazine , software , download , crack , hack , cracker , hacker , program , programs , speaker , کیبورد , keyboard , education , mouse , keyboard , hard , floppy , فلاپی , هارد دیسک , case , php , asp , persian , perl , paskal , c++ , c+ , center , book , ebooke book , learn , learning , elearn , e learn , elearning , e learning , آموزش الکترونیکی , weblog , وبلاگ , edu , تبادل لیک , education , dvd , cd , phone , موبایل , connection , dialup , isdn , dsl , adsl , edsl , icdl , گواهینامه icdl , دیجیتال , digital , دوربین , camera , digital camera , دوربین دیجیتال , پرینتر , printer , scanner , اسکنر , email , ایمیل , farsi , mail , میل , box , vga , graphic , گرافیک , مادر بورد , mainboard , ram , رم , hdd , fdd , game , بازی های آنلاین , رمز بازی ها , چیت بازی ها , بازی , games , video , ویدئو , capture , p30 , net , webmaster , وبمستر , ابزار رایگان وبمستر , webmaster tool , webmaster tools , forum , chat , farsi chat , persian chat , archive , theme , قالب سایت , قالب وبلاگ , themes , template , temlates , free templates , encoding , link , لینک , جستجو , search , سرعت , speed , best , website , وب سایت , iranian , ایرانیان , ICT , IT , news , download , programs , hack , crack , articles , weblog , persian , persianweblog , تصویر , compute , shabakeh , irani , irany , webgostar , farsi , barnameh , دانلود برنامه , bargozari , bargozar , aks , cd , disk56k , 33.6k , flatron , فلترون , danesh , مقالات علمی , it , etelaat , کتاب , ketab , کتاب الکترونیکی , downloads , linkestan , لینکستان , england , canada , crack , fars , pars , parsi , sorat , photo , shop , tavana , pad , swf , html , فلش , norton , logo , لوگو , طراحی لوگو , flash , tak , digit , firewall , فایر وال , antihacker , ضد هک , anti hack , antivirus , ضد ویروس , virus , anti , domain , دامین , دامین رایگان , host , webhost , webhosting , hosting , هاست , هاستینگ , msi , gigabyte , samsung , lg , zoltrix , epson , canon , hp , casio , amd , intel , p4 , pentium 4 , pentium 3 , pentium III , pentium 2 , athlon xp , athlon , barton , 64bit , 32bit , 16bit , light , 3dmax , 3dsmax , player , xerox , vaio , sis , ati , chipset , register , پولدار شوید , registery , original , اصل , orginal , در آمد , sample , catalogue , modem , fax , fan , power , headset , game pad , joystick , laptop , لپ تاپ , desktop , speaker , رسانه , media , news , nuke , web , www , htm , pdf , design , designer , طراح , linux , windows , hardware , sign up , yahoo , messenger , google , msn , gmail , چند برابر کردن آمار بازدید وبلاگ , statics , java , java , , menu , screen , ctrl , caps , alt , num , writer , cdrom , best , download center , usb , hb , serial , ps2 , playstation 2 , playstation , ps1 , ps , psp , xbox , microsoft , sega , nintendo , nintendo 64 , console , playstation portable , lan , cgi , flash mx , utilities , 2004 , device , security , restore , internet explorer , 3d animation , bazi , ati radeon x800 xt , sony , panasonic , madiran , bill gates , media player , autocad , delphi , farasoo , fujitso , .com , .net , .org , pooldari , پولداری , LCD , lcd , tft lcd , tft , voip , sms , asus , focus , getway , soltec , 128k , philips , hansol , motarjem , مترجم , دیکشنری , dictionary , مترجم پارس + کرک , notebook , sata , ویندوز , windows , ms windows , word , power point , access , excell , quality , athlon mp , web , world wide web , wireless , servers , server , z cyber , ups , redhat , ibm , hotmail , search , dvd , dvd rom , dvdrom , Blog , Weblog , Mihanblog , آموزشWord   ,  excel  ,  access  ,  powerpoint  ,  frontpage  ,  office  ,  outlookT  ,  MS Project  VB 6 ,  C#  ,  Java ,  HTML  ,  Visual Studio 6  ,  ADO.NET  ,  Crystal Report  ,  SQL Server  ,  ASP   ASP.NET  ,  Delphi 7 Director MX  ,  Photoshop CS  ,  Corel Draw 11  ,  Flash MX ,  autocad 2000  ,  Page Maker  ,  3DStudio Max 5  ,  Free Hand  ,  Primier Pro  ,  Dream Weaver  ,  SPSS  ,  Matlab  ,  Mechanical Desktop ,   Windows XP  ,  98  ,  ME  ,  Page Maker  ,  LENZ  , Akhbar  , Computer  , weblog  , persian  , photo  , CRACKخوشگل، فایروال، آنتی ویروس، هکر، چت، مجید مجیدی، ماچ، ال پاچینو، مارلون براندو، جنیفر لوپز، نشید، بنت، بنات، شاهروخ خان،  party، mp3، mp4، music، کسب درآمد از اینترنت، جایزه، فستیوال کن، اینترنت مجانی، دانلود مجانی فیلم (free download movies)، سایت گویا، ارسال گل و پول به ایران، بی بی سی (bbc)،

سایتهای کسب درآمد _، معرفی سایتهای کسب درآمد _، سایتهای بدون حداقل پرداخت _، پولدار شدن _، تجارت الکترونیک _، راه های کسب درآمد _، کسب درآمد از اینترنت با شیوه های نوین _، معرفی سایتهای باکس _، معرفی سایتهای bux _، معرفی سایتهای paid to click _، سایتهای کسب درآمد ایرانی _، سایتهای کسب درآمد خارجی _، باز کردن حساب e-gold _، باز کردن حساب ایگلد _، آموزش باز کردن حساب ایگلد _، آموزش کسب درآمد از اینترنت _، نحوه باز کردن حساب e-gold E-gold _، معرفی سایت egpool _، معرفی سایت گرین هورس _، Greenhorse _، باز کردن حساب پی بال _، نحوه باز کردن حساب paybal _، روش های درآمدزایی _، بازی های ایگلد _، بازی های e-gold _، زیرمجموعه گیری _، GPT _، کارت اینترنت رایگان _، کارت اینترنت مفت _، کارت اینترنت مجانی _، پرداخت به ازای کلیک _، سهام رایگان _، سایتهای سهام _، همه چیز درباره ی گرین هورس _، همه چیز درمورد Green Horse _، سایتهای آفر _، سایتهای offer _، سایت Donkey mails _، سایتهای با حداقل پرداخت بالا _، سایتهای مطمئن _، کسب درآمد با سایتهای مطمئن _، درآمد زیاد _، قالب سایت _، قالب وبلاگ _، قالب رایگان _، اس ام اس رایگان _، ارسال اس ام اس رایگان _، اس ام اس جدید _، اس ام اس خفن _، اس ام اس باهال _، اس ام اس جدید 1387 _، اس ام اس سرکاری _، اس ام اس خنده دار _، عکس خفن _، عکس طنز _، کدهای جاوا _، کدهای مخفی ایرانسل _، ایرانسل _، جوک _، جوک جدید _، جوک و اس ام اس _،

 

 

 

 

 

 

 



آخرین مطالب

 
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

آرشیو ماهانه