سفارش تبلیغ
صبا ویژن

LOGO

 
  • جمعه 86/11/26 - 9:7 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده: Morteza Bakhshi
فارکس خرید یک ارز و فروش ارز دیگر در یک بازارمجازی ( بازاری که مکان فیزیکی ندارد) می باشد که ارزها به صورت جفتی معامله می شوند مانند:
                                                                                EUR/USD   
حجم عظیمی ازاین معاملات ارزی به جای نقل وانتقال واقعی ارز,ازطریق بدهکار و بستانکار کردن حسابهای بانکی انجام می شود. با توجه به اینکه همه ملل بسوی جهانی سازی اقتصاد پیش می روند و همه فعالیتهای اقتصادی نهایتا باید به پول برگردانده شوند فعالیت این بازار ادامه خواهد یافت و هرگز متوقف نمی شود!
                                                                       Foreign Exchange   
 امکان تمرین با فارکس جهت یادگیری بدون پرداخت هیچ هزینه ای وجود دارد.فارکس می تواند به عنوان شغل دوم شما و یا حتی شغل اصلی شما باشد. چراکه حتی با صرف روزی 2 ساعت هم می توان با آن کار کرد. فارکس یک علم است . یک تجارت کاملاٌ جدید که در اکثر نقاط دنیا مردم با آن کارمی کنند واز سود آن بهره می برند.
پس "به نفع شماست که قبل از دیگران آن را یاد بگیرید"
مبنای کار بر اساس خرید و فروش اینترنتی سهام وارز معتبر مثل دلار ویورو و.... میباشد.در این بازار با واریز مبلغ مشخصی ودریافت اکانت قادر به خرید وفروش سهام وارز میشوید.
ویژگی های بازار فارکس:
افتتاح حساب ظرف 48 ساعت باحداقل سرمایه
امکان برداشت ازوجه مانده درحساب خودتان بصورت نقدی ظرف 48 ساعت
واریز سود حاصله ازمعاملات به حساب سیبای بانک ملی ویاسپهربانک صادرات
ارائه اعتبار بانکی از 50 برابر تا 300 برابر موجودی اولیه شما
دریافت صورتحساب معاملات درپایان هرروز
تجارت الکترونیک:
یکی از راههای علمی و تخصصی کسب درآمد که نزدیک به 10 سال است که در جهان امروز بوجود آمده و برای عده کثیری تولید کارنموده تجارت الکترونیک است  . تجارت انلاین به هر کسی که دارای یک کامپیوتر واندکی پول برای باز کردن حساب است امکان فعالیت و کسب درامد در بازار را اعطا کرده است شما مجبور نیستید برای انجام اینکار ب یک واسطه یا دلال معاملات شخصی رجوع کنید. دسترسی به این بازار بسیار ساده تر شده و در اختیار همگان قرار گرفته است.
e-trade
در کل سه آیتم را می توان در این تجارت بصورت مجازی خرید و فروش کرد
1-   ارزها FOREX

2-   کالا Commodity منظور کالا ، کالاهای استراتژیک و تک نرخی است ، مثل طلا- نقره- نفت- گندم- قهوه- ............

3-   سهام cfd
در مورد اعتبار و جهانی بودن این تجارت می توان گفت حدود 300 دانشگاه معتبر در سراسر جهان بصورت تخصصی این رشته را تدریس می کنند که از زیر شاخه های it محسوب می شود. حدود 30 کانال تلویزیونی بصورت زنده اخبار و وقایع این تجارت را پوشش می دهند که یکی از معتبر ترین آنها نیز از طریق اینترنت قابل دسترسی است.
سایت « www.Bloomberg.com » می باشد که به چندین زبان مختلف به این رشته می پردازند.
اصول تجارت در هر سه آیتم فوق یکسان است البته فارکس از محبوبیت و طرفداران بیشتری برخوردارست و گردش مالی بالاتری دارد.
پرسش و پاسخ
فارکس  پرواز در بازار بیکران ارزها
اگر معتقد باشید که فارکس علم است نه شانس – آنوقت می توانید با حداقل سرمایه گذاری و فراگیری دانش نوین این بازار از اعتباری معادل صد برابر سرمایه اولیه خود بهره مند شوید.
آیا باید با تمامی پول موجود در حسابم تجارت کنم؟ خیر
هر زمان که از ادامه تجارت به هردلیلی منصرف شوید میتوانید تمامی باقیمانده سرمایه خویش را از بازار بیرون بکشید برخلاف شرکتهای نتورک مانند گلدکوئست که  دراین شرکتها وشرکتهای مشابه بهیچوجه اصل پول قابل برگشت نیست.
تجارت فارکس چه زمانی انجام می شود؟
اولین جلسه که جلسه توکیواست هر هفته صبح دوشنبه در منطقه آسیا – اقیانوسیه که نیمه شب شنبه در آمریکاست شروع می شود. معاملات همچنان بدون وقفه انجام شده و به سمت لندن و نیویورک  حرکت می کند تا بازار در بعداز ظهر جمعه بسته شود.
فارکس چیست؟
فارکس اختصار ارز خارجی است و یک ارز جهانی بین بانکی یا بازار بین معامله گران است که در آن از سیستم نرخ ارزهای شناور استفاده میشود. اکثر مردم دانش کمی در مورد فارکس دارند. فارکس بزرگترین بازار سرمایه گذاری جهان با تعداد تقریبی 5/1 الی 2 تریلیون دلار در روز است. بعضی افراد برآورد می کنند که مبادلات سهام نیویورک 2 تا 3 ماه تجاری طول می کشد که معادل یک روز کاری درفارکس است.
برای ورود به این بازار به چه میزان سرمایه نیاز داریم؟
حداقل سرمایه برای ورود به این بازار 100 الی 500 دلار آمریکا است.
امکانات لازم جهت شروع بکار در این بازار چیست؟
برای تجارت در این بازار شما به یک رایانه شخصی و توانائی اتصال به اینتر نت نیاز دارید.
ساعات کار در این بازار به چه صورت است؟
این بازار به صورت یکسره و تمام وقت از ساعات اولیه روز دوشنبه تا نیمه شب جمعه به وقت تهران باز می باشد اما بهترین ساعت ها که بیشترین نوسانات معمولا در این ساعت ها دیده شده است ساعت 11 به وقت تهران که همزمان با بازشدن بازار لندن و ساعت 17 که همزمان با باز شدن بازار نیویورک می باشد است.
چگونه می توانم قبل از ورود به بازار فارکس آن را تجربه کنم؟
شما می توانید  یک حساب مجازی (دمو) باز کنید، با سرمایه مجازی که در اختیار شما گذاشته می شود نوسانات قیمت واقعی بازار را دنبال و خرید و فروش نمایید.
آیا معامله در این بازار از نظر شرعی ایرادی ندارد؟
خیر.شما دراین بازار فقط خرید و فروش ارز انجام می دهید و نه چیز دیگر.
آیا باید حساب ارزی در بانکهای ایران باز کنم؟
برای برداشت سود و یا کل سرمایه خود شما نیازی به افتتاح حساب ارزی ندارید مگر اینکه بخواهید ارز دریافت نمایید در غیر اینصورت با بازکردن یک حساب معمولی نزد یک بانک خصوصی یا دولتی هم می توانید این کار را انجام بدهید البته توجه داشته باشید که این حساب باید حتما به نام خودتان باشد.
ایا شرکت در کلاسهای اموزشی فارکس که معمولا شهریه های بالایی نیز طلب میکنند ضروری است؟خیر.مطالعه دقیق مطالب آموزش داده شده برای یادگیری فارکس کافی است  وشما بعد ازاینکه مدتی بصورت مجازی کار کردید (معامله یا همان خرید وفروش ) را انجام دادید به ان تسلط پیدا خواهید کرد.
ضمنا اکثر کلاسهای فارکس خودشان نمایندگی کارگزاری هستند و سرمایه گذاری کاراموزان از طریق انها صورت میگیرد و از همین طریق ذینفع هستند و دریافت شهریه های سنگین  غیر منطقی است.
کدام یک از جفتهای ارزی به حرکات طلا مرتبط هستند؟ و کدام کالاها به حرکات دلار آمریکا مرتبط هستند؟حرکات طلا اغلب مخالف جهت دلار آمریکا است. یک راه خوب برای بررسی این مورد دنبال کردن حرکات AUD/USD و USD/CAD است. اقتصاد استرالیا و کانادا بر پایه منابع است و نسبت به ارزهای دیگر بیشتر تحت تاثیر طلا هستند.
نام ارز چین چیست؟ Renminbi
در صورتی که قیمت نفت اوج بگیرد کدامیک از جفتهای ارزی بیشترین تاثیر را خواهد پذیرفت؟نفت روی ژاپن و اروپا بیشتر از ایالات متحده تاثیر می گذارد.
اگر اقتصاد چین دچار بحران شود، بیشتر روی کدامیک از جفتهای ارزی تاثیر خواهد گذاشت؟ شرکای تجاری اصلی چین تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. چین منابع مهمی را ار استرالیا وارد میکند و AUS/USD نسبت به توسعه اقتصاد چین  بسیار حساس است.
اگر طلا وارد یک روند نزولی شود، چگونه از حالتهای طلا استفاده میکنید تا تشخیص دهید چه ارزی را خرید و فروش کنید؟به خاطر داشته باشید که کدامیک از جفتهای ارزی نسبت به طلا حساس هستند. بعنوان مثال دلار استرالیا. اگر طلا در یک روند نزولی قرار گرفت به نمودارهای هفتگی و ماهانه آن نگاه کنید و خطوط روند و خطوط support را مشخص نمائید. وقتی طلا به آن نواحی نزدیک میشود نشان میدهد که باید AUD/USD بخرید.
اگر بخواهید سه چهارچوب زمانی را بررسی کنید، آنها کدام هستند؟این مفهوم استفاده از سه چهارچوب زمانی توسط تریدرهای زیادی مورد استفاده قرار میگیرد. ولی برای تریدرهای مختلف متفاوت است. قانون آن این است که باید از  چهارچوبهای زمانی کاملا متفاوت استفاده نمائید تا اطلاعات بهتری را در مورد حالات قیمت کسب نمائید. ممکن است شخصی از هفتگی، 4 ساعته و 1 ساعته استفاده نماید. دیگری ممکن است از روزانه، 1 ساعته و 5 دقیقه ای استفاده کند. هر دوی این افراد از بررسی چهارچوبهای زمانی به خوبی استفاده کرده اند.
توجه: به زودی آموزش بازار بورس فارکس را از مبتدی تا پیشرفته و گام به گام به صورت کاملا ساده داخل این سایت قرار می دهیم

برای ارتباط با مدیر سایت به mortezaM3B@yahoo.com ایمیل بفرستید یا در سایت سوال یا نظر خود را بنویسید.(شما می توانیم هر آموزشی را که می خواهید مطرح کنید تا ما آموزش آن را به صورت گام به گام و کاملا ساده در سایت قرار داریم)


آخرین مطالب

 
» آموزش کسب درآمد از اینترنت ( پنج شنبه 103/1/9 )
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

آرشیو ماهانه