سفارش تبلیغ
صبا ویژن

LOGO

 
  • یکشنبه 86/12/12 - 4:51 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده: Morteza Bakhshi

آموزش ثبت نام در سایتهای کسب درآمد

شما در این قسمت با نحوه عضویت در سایتهای کسب درامد آشنا خواهید شد.

بعد از اینکه وارد سایت مورد نظر شدید باید روی sign up یا (join,become member,submit free,register, )کلیک کنید.سپس فرم ثبت نام را باید پر کنید تا عضویتتان کامل شود بعد از کامل کردن فرم آن سایت ایمیلی به صندوق پستی شما می فرستد که شما باید وارد ایمیل خود شوید و روی لینک فعال سازی کلیک کنید تا شما به عنوان عضو آن سایت شناخته شوید.

قسمت های مختلف فرم ثبت نام:

user name : نام کار بری که برای ورود به دفتر کار مورد نیاز است و بهتر است که برای تمام سایت هایی که در آن ها قرار است کار کنید یک User name مشترک انتخاب کنید.

Send Emails to : در این قسمت شما مشخص می کنید که نامه های ارسال شده از سایت در inbox ایمیل شما فرستاده شود یا درون اینباکس سایت(در سایتهای کسب درامد site inbox را انتخاب کنید)

First name : در اینجا نام خود را وارد نمایید .

Last name : در اینجا هم نام خانوادگی خود را وارد کنید .

Address : در این قسمت آدرس محل زندگی خود را با داده های زیر وارد کنید :

N) : پلاک St : خیابان(در ضمن در انگلیسی آدرس را از پلاک شروع می کنند و خیابان را بعد از آن می نویسد)

توجه : در قسمت ، نحوه پر کردن آفر آموزش کامل نحوه نوشتن آدرس را بیان کرده ایم.

ZIP/postal code : کد پستی را در این کادر وارد کنید .

Country : در این قسمت کشور خود را انتخاب کنید.

Referred by : به این کادر دست نزنید چون نام معرف شما نوشته شده و تغییر نمی کند و اگر کسی معرف شما نبوده و مستقیماً از خود سایت عضو شده اید در اینجا نام یکی از عضو های طلایی(ارتقاء یافته) قرار می گیرد که یکی از مزیت های ارتقاء دادن عضویت است.

Select categories of interests to you : موضوعاتی که مایلید تبلیغات مربوط به آن را در یافت کنید.

در موقع انتخاب علاقه مندی ها توجه کنید گزینه هایی که در جلوی آنها DO NOT CLICK نوشته شده را تیک نزنید چون اکانت شما حذف می شود. این برای تشخیص کسانی است که سواد انگلیسی ندارند.اما بعضی ها به دلیل عجله در پر کردن فرم تیک می زنند.غیر از چیز هایی که در اینجا می گوییم بقیه را می توانید بسته به علاقه و اینکه چه مقدار ایمیل می خواهید دریافت کنید، تیک بزنید :

َ”I cheat” “ I can not read English” “Limited view emails” “I use a cheat bot” “Recreation” “Delete me please” “I can’t read” “Delete me

هرچه تیک های بیشتری بزنید ایمیل های بیشتری دریافت می کنید.

Select a payment method : در این قسمت نام بانکی که در آن حساب باز کرده اید را باید انتخاب کرد که شما باید گزینه ی e-Gold را انتخاب کنید.

Password : کلمه عبور انتخابی خود را وارد کنید.(بهتر است برای تمام سایت هایی که در آنها می خواهید کار کنید یک Password مشترک انتخاب کنید . )

Confirm Password : کلمه عبور خود را دوباره بنویسید

پس از تکمیل فرم ایمیل خوش آمدگویی به شما فرستاده می شود که حاوی نام کاربری و رمز عبور شما و لینک ورود به سایت می باشدکه شما می توانید با رفتن به قسمت Members و یا login و وارد کردن نام کار بری و رمز عبور وارد دفتر کار خود شوید

 

 

 

 

 

 

 

 



آخرین مطالب

 
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

آرشیو ماهانه