سفارش تبلیغ
صبا ویژن

LOGO

 
  • سه شنبه 86/11/30 - 6:10 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده: Morteza Bakhshi



وارد سایت ایگولد شوید و بعد از آن روی  Access Your Account کلیک کنید تا وارد حساب خود شوید. در صفحه باز شده برای log in کردن شماره حساب و کلمه عبور و عدد تصادفی که می بینید را وارد کنید. بعد از ورود به حساب شما گزینه های زیر را برای دیدن قسمتهای مختلف حساب خود دارید.
1: Account info
اطلاعات شخصی شما که به هنگام افتتاح حساب وارد کرده اید در این قسمت است برای تغییر آن می توانید وارد این قسمت بشید و اطلاعات خود را اصلاح کنید . به خاطر داشته باشید که آدرس ایمیل خود را درست وارد کرده باشید . در این قسمت شما برای ورود به حساب خود به ایمیل معتبر نیاز دارید. اگر شما نتوانید ایمیل از ایگولد دریافت کنید قادر به ورود به حساب خود نخواهید بود.
2: History
در این قسمت شما قادر به دریافت گزارش از پرداختها و دریافتها به حساب ایگولدتان هستید. با مشخص کردن محدوده زمانی که قصد دریافت گزارش دارید می توانید گزارش مربوط به تاریخ مورد نظر خود را دریافت کنید.
3: Redeem
در این قسمت می توانید با پرداخت پول از حساب اعتباری خود از ایگولد موجودی خرید کنید.
4: Spend
در این قسمت شما قادر هستید که مبلغی از حساب خود به حسابهای دیگر ایگولد منتقل کنید. دقیقا مثل حواله هست. شما وارد این قسمت می شوید و در قسمتpay  شماره حسابی که قرار است به آن از حساب خود پرداخت کنید وارد می کنید و در قسمت Amount مقداری که قرار است منتقل کنید و در قسمت زیر آن واحد مورد نظر خود را انتخاب می کنید و در قسمت  Memo یک کلمه به عنوان یاداشت قرار می دهید که البته لازم نیست ولی اگر  می خواهید در قسمت گزارشات مشخص باشد یک کلمه وارد کنید.و بعد  Previewرا کلیک می کنید تا پیش نمایش را ببینید. پس از آن برای تایید Confirm را کلیک کنید. اگر انتقال با موفقیت انجام شود به شما یک Batch Number داده می شود. که مثل شماره فیش بانکی مربوط به این انتقال شما است.
5: Balance
در این قسمت موجودی خود را به واحدهای مختلف ارزی می توانید ببینید. بصورت قرار دادی موجودی شما به دلار امریکا نمایش داده می شود. به خاطر داشته باشید در واقع موجودی شما طلا هست نه پول. مبالغی که در حساب ایگلد واریز می شود، بصورت وزنی و بر اساس قیمت فلزات ( طلا )‌ قابل محاسبه است. مثلا اگر هر اونس طلا 370 دلار باشد و شما بخواهید 370 دلار به حساب خود واریز نمایید در حقیقت یک اونس طلا در حساب شما وجود دارد. حال اگر قیمت طلا تغییر نماید اعتبار شما نیز تغییر می کند.یعنی شما مثلا طلا یا نقره یا پلاتین در حساب خود دارید و در صورتی که قیمت طلا در بازار جهانی بالا رود در واقع موجودی شما بیشتر می شود و اگر قیمت طلا پایین بیاید موجودی شما کم می شود. البته نگران نباشید این نوسان معمولا اینقدرها نیست که شما ضرر کنید.
6: Log out
خروج از حساب . به خاطر داشته باشید برای حفظ امنیت حتما پس از اتمام کار با حساب از آن خارج شوید و لاگ اوت کنید.



آخرین مطالب

 
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

آرشیو ماهانه