سفارش تبلیغ
صبا ویژن

LOGO

 
  • دوشنبه 86/12/20 - 7:12 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده: Morteza Bakhshi

سوالات متداول و نکات مفید

ریسک سایتهای سرمایه گذاری چقدر است ؟

سایتهای سرمایه گذاری با هایپها عموماً ریسک دارند و نمیتوان گفت که یک سایت سرمایه گذاری تا چه زمانی فعالیت خواهد کرد . اما چیزی که مهم است این است که باید این گونه سایتها را با دقت و تامل زیاد انتخاب کرد و در آنها فعالیت نمود

آیا فقط با سیستم بانکی ایگولد میشود کار کرد ؟

خیر . سیستم های دیگری هم مانند مانی بوکر و پی پال هستند که محبوبیت زیادی دارند اما در ایران سیستم بانکی الکترونیکی ایگولد شناخته شده است و کاربرد زیادی دارد . پیشنهاد میشود در ایران از این سیستم استفاده کنید

منظور از بالانس لیمیت شدن حساب ایگولد چیست ؟ ( balance limit )

بالانس لیمیت یعنی اینکه کسی دیگر نمیتواند به حساب ایگولد شما پولی را واریز کند اما شما میتوانید وارد حساب ایگولدتان شوید و موجودی خود را مثلاً به یک حساب ایگولد دیگر خودتان منتقل کنید

محدودیت بالانس یا همان بالانس لیمیت به دلایل مختلفی پیش میآید منجمله اینکه در هنگام ثبت نام در ایگولد آدرس ، کشور ، کد پستی و یا شماره تلفن را اشتباه وارد کرده باشید و یا اینکه برای مدت زیادی مثلاً 1 ماه حسابتان بیکار افتاده باشد ( هیچ نقل و انتقال پولی در حسابتان انجام نشده باشد ) و دلایل دیگر

در سایتهای سورف روزانه چند سایت را باید ببینم تا به من سود پرداخت شود ؟

تعداد دیدن سایتها بستگی به قانون سایت دارد . بعضی سایتها به ازای دیدن مثلاً روزی 40 سایت توسط شما به شما سود میدهند و بعضی ها هم به ازای مثلاً 100 سایت به شما سود آن روز را میدهند

در سایتهای پرداخت به ازای کلیک پس از به حد نصاب رسیدن موجودی آیا پول خود به خود به ایگولدمان ریخته میشود ؟

خیر . خود بخود منتقل نمی شه. در پایین جدول حساب شما در هر سایت لینکی وجود داره که نوشته Visit your Redemptionpage.

یا Redemption page .روی آن کلیک می کنید تا وارد صفحه دریافت شوید.در این صفحه فرم درخواستهای مختلف وجود دارد. تعدادی از این درخواستها ممکنه درخواست پول نباشه. بلکه با ارسال این درخواست ها شما درخواست دادن تبلیغ روی سایت می کنید. که توصیه می کنم اینکار را نکنید. از طرفی یکسری فرمهای درخواست دیگه ممکنه باشه که برای اعضای طلایی و نقره ای و بسته به نوع سایت اعضای Upgarde شده باشد. شما باید در قسمت free members یا اعضای رایگان درخواست دهید. اگر به حد نصاب تعیین شده برای اعضای رایگان نرسیده باشید فرم مخصوص درخواست اعضای رایگان در این صفحه برای شما وجود ندارد ولی در بعضی سایتها ممکنه این فرم وجود داشته باشه و در صورتی که شما به payout (حدنصاب ) نرسیده باشید و درخواست دهید موجودی خود را از دست می دهید . پس دقت کنید. بعد از اینکه مطمئن شدید به حدنصاب تعیین شده رسیدید . در قسمت مشخص شده تقاضای خود را بنویسید و روی دکمه submit یا request redeemption کلیک کنید. تقاضای شما بسته به سایت از 48 ساعت تا 15 روز در صورت صحت اطلاعات به حساب ایگولد شما واریز می شود.

با توجه به اینکه موضوع پول در میان است و درصورت نفوذ یک هکر به سیستم ممکن است ضرر مالی سنگینی به ما وارد شود چه باید کنیم؟

اینترنت به همان نسبت که مفید است اگر نکات امنیتی را رعایت نکنید می تواند خطرناک هم باشد. نکاتی وجود دارد که باید به آن توجه کنیم تا اطلاعات باارزش خود را به راحتی از دست ندهیم . مثلا پسورد حساب ایگولد یا پسورد برنامه ها و ... . قبل از هر چیز همان طور که قبلا گفتم در بخش اطلاعات شخصی در فرم مشخصات e-gold حتما باید مشخصاتی حقیقی را وارد کنید و یک شهر وخیابان واقعی وکد پستی واقعی معرفی کنید اگر ایگلد متوجه شود که مشخصات جعلی است حساب شما را فریز می کند

ایگولد هیچ نامه ای را برای کسی نمی فرستد بنابراین گول نخورید واگر نامه ای برای شما آمد که از شما خواست با وارد کردن پسورد خود به حساب ایگلد خود بروید فورا آن را پاک کنید. هرچند وقت یک بار پسورد ایگولدتان راعوض کنید .

حتما برای حفظ امنیت کامپیوتر خود یک آنتی ویروس و یک فایروال نصب کنید مثل Norton 2005 و Zonealarm 5 و حتما هفته ای یک بار آنها را آپدیت کنید. از کامپیوترهای عمومی (کافی نت یا سایت دانشگاه) برای ورود به حسابهای خود استفاده نکنید.

زیرمجموعه چیست و چگونه می توانم درآمد خود را افزایش دهم؟

referr یا Downline یا زیرمجموعه به عضوی از سایت اطلاق می شود که توسط شما به سایت معرفی شده و از طریق کد زیرمجموعه ای شما وارد سایت شده و ثبت نام کرده است. هر یک از شما که در سایتهای پرداخت در ازای کلیک ثبت نام می کند یک Referral link ( کد مخصوصhtml )دریافت می کند که با ارسال آن کد برای دیگران و یا قرار دادن کد در بلاگ یا سایت شخصی کاربران دیگر را به سایت مربوطه هدایت و معرفی می نماید و برای این کار پاداش می گیرد و به عبارتی سرگروه می شود. البته پاداش و یا پورسانت از جانب مدیران این سایت خواهد رفت نه کاربر تازه معرفی شده به این صورت که مثلا سایت بابت معرفی یک نفر 20 سنت پاداش به معرف می دهد و از آن به بعد هم هرگاه کاربر تازه معرفی شده درآمدی کسب کند ( مثلا 100 سنت )، علاوه بر پولی که به کاربر جدید می دهند 5 سنت هم به معرف یا سرگروه می دهند ( اگر پورسانت مرحله اول 5 درصد باشد ) . نکته دیگر اینکه هر زیرمجموعه می تواند خودش هم سرگروه دیگران شود و . . .

شما خیلی ساده با درست کردن یک وبلاگ و قرار دادن کدهای خود در آن و معرفی وبلاگ خود به دیگران می توانید زیرمجموعه بدست آورید.

بعضی از سایتها این شرط را دارند که در صورتیکه مثلا 7 روز به سایت وارد نشویم و درآمدی کسب نکنیم عضویت ما لغو می شود. اگر چند روز نتوانستیم به این سایت ها سر بزنیم چه باید کنیم؟

تعداد این سایتها زیاد نیست ولی معمولا سایتهایی که درآمد خوبی دارند این شرط را می گذارند . اگر شما چند روز نخواستید به این سایت وارد شوید وارد قسمت User Account Info شوید و در قسمتAre you going on a vacation

تاریخی که شما تا آن روز مایلید حساب شما در حالت vacation (مرخصی ) باشید با فرمت MM/DD/YYYYو که MM ماه میلادی و DD روز میلادی و YYYY سال میلادی است وارد کنید تا مرخصی برای شما در نظر گرفته شود. در مدتی که اکانت شما در حالت vacation (مرخصی) است ایمیلی برای شما ارسال نمی شود و کمیسیونی بایت زیرمجموعه های خود نمی گیرید. پس از وارد کردن تاریخ برای اعمال تغیرا ت کلمه عبور خود را در جلوی فیلد password وارد کنید و روی Save changes کلیک کنید

من در سایتی ثبت نام کرده ام و می خواهم عضویتم را حذف کنم چه باید کنم؟

شما وارد User Account Info شوید و در انتهای صفحه در قسمت Cancel Your Account Here پسورد خود را وارد کنید و روی Delete Your Account کلیک کنید .تا عضویت شما لغو می شود.

من کلمه عبور خودم را فراموش کرده ام چگونه آنرا بدست آورم؟

این قابلیت در بیشتر سایتهایی که با نام کاربری و کلمه عبور سرو کار دارند وجود دارد. شما اگر کلمه عبور خود را فراموش کردید روی forgot my passworrd کلیک کنید و در صفحه باز شده ایمیلی که هنگام عضویت در فرم تایپ کردید را وارد کنید . کلمه عبور همان لحظه به ایمیل شما فرستاده می شود.

در سایتهای پرداخت به ازای کلیک آیا ممکن است با کلیک روی یک لینک از موجودی من کم شود؟

بله . بعضی از سایتها برای اینکه چک کنند که کاربرانشان انگلیسی بلد هستند . ممکن است ایمیلی بفرستند که با کلیک روی آن از موجودی کابر کم شود . درون آین ایمیل ها چندین بار نوشته Don`t click on this link یا جملاتی مشابه آن . اگر در چک کردن ایمیل ها کمی دقت کنید مشکلی برای شما پیش نمی آید.

آیا راه سریع تری برای چک کردن لینکهای درون ایمیل وجود دارد؟

بله . شما می توانید چندین سایت را همزمان چک کنید. و به این طریق که چند پنجره مرورگر باز کنید و در ایمیلهایی که برای شما آمده است روی لینک های مورد نظر کلیک راست کنید و Copy shortcut کنید تا آن لینک وارد حافظه موقت شود و سپس به نوار آدرس مرورگر ( مثلا:اینترنت اکسپلورر) بروید و با کلیک راست و انتخاب Paste یا فشردن Ctrl+V آن لینک را در نوار آدرس منتقل کنید و Enter کنید . علت اینکه چند مرورگر باز می کنیم و این کار را انجام می دهم اینست که اگر مستقیما روی لینکها کلیک کنیم بطور پیش فرض همه لینک ها در یک صفحه باز می شوند و با اینکار مبلغی دریافت نمی کنید. چون باید مدت زمان تعین شده را برای هر لینک صبر کنید تا مبلغ به حساب شما اضافه شود . ضمنا با غیرفعال کردن تصاویر می توانید سرعت باز شده صفحات را بیشتر کنید. برای اینکار در پنجره اینترنت اکسپلورر روی Tools کلیک کنید و Internet option را انتخاب کنید و سپس سر برگ Advanced را انتخاب کنید و در قسمت تنظیمات Multi media همه تیک ها را بردارید و ok کنید . بعد از اتمام کار می توانید تیک ها را دوباره بگذارید.

من روی لینکهای درون ایمیلها کلیک می کنم ولی چرا مبلغی به حسابم اضافه نشده است؟

درون ایمیل ها ممکن است لینکهای زیادی وجود داشته باشد ولی شما باید روی لینکهای مشابه http://www.sitename.com/s/runner.php?EA=200403031653593904 که به جای Sitename نام سایتی که در آن عضو هستید قرار دارد کلیک کنید . اگر شما برای اولین بار است که از این سایت ایمیل دریافت می کنید و تاکنون وارد سایت نشده اید از شما نام کاربری و کلمه عبور خواسته می شود که با وارد کردن آنها و قرار دادن تیک کنار Use Auto-login برای ذخیره شدن نام کاربری و کلمه عبورتان تبلیغ مربوط به لینک باز می شود . اگر این اولین لینکی باشد که در چند ساعت اخیر از این سایت کلیک می کنید ممکن است برای امتحان آنکه شما Cheat Bot نیستید یک عدد تصادفی به شما نشان داده می شود که باید با تصویر بالای آن مطابقت کنید .اگر تصاویر را غیر فعال کرده اید .روی تصویر کلیک راست کنید و Show Picture را انتخاب کنید. معمولا یکبار بیشتر این امتحان انجام نمی شود. بعد از آن یک صفحه باز می شود که در بالای آن نوار سفیدی است که روی آن نوشتهThank you for supporting our sponsors! You will receive 10 cents(s), once you have visited this sponsor"s site for at least 30 seconds یعنی برای پرداخت 10 سنت به حسابتان 30 ثانیه صبر کنید. پس از اینکه پیغام Your account has been credited. Thank You! داده شد شما می توانید در این صفحه مرورگر لینک دیگری را باز کنید.

آیا امکان این هست که چند لینک مختلف از یک سایت را باز کنیم؟

معمولا این سایتها وقتی که دو لینک همزمان ازآنها را باز کنیم پیغام خطا می دهند که صبر کنید تا مدت زمان لینک قبلی تمام شود . ولی اگر شما چند پنجره مرورگر باز کنید . این سایت نمی تواند تشخیص دهد که لینک دیگری که مدت زمانش تمام نشده در حال نمایش است.

از قسمت pay to signup چگونه درآمد کسب کنم؟

این قسمت یکی از پر درآمدترین قسمتهای حساب است . شما برای کسب درآمد از این قسمت باید روی بنری که در آن قرار دارد کلیک کنید و و در سایت باز شده با ایمیلی که در همان سایتی که وارد قسمت pay to signup شده اید ثبت نام کنید . بعد از آن همانطور که تا حالا فهمیدید برای هر ثبت نام شما دوایمیل دریافت میکنید. معمولا باید ایمیل اولی که دریافت می کنید کامل در قسمت زیر بنر کپی کنید و لی بعضی سایتها ایمیل دوم را می خواهند . مراحل انجام صحیح این عضویت معمولا در بالای صفحه Pay to signup نوشته شده است با دقت مطالعه کنید.



آخرین مطالب

 
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

آرشیو ماهانه