سفارش تبلیغ
صبا ویژن

LOGO

 
  • یکشنبه 86/12/12 - 4:52 صبح
  • دسته بندی :
  • نویسنده: Morteza Bakhshi

چند نکته در مورد مراحل انجام کار در سایت های آفر

1- آفر تکراری انجام ندهید در صورت انجام تا 10 دلار جریمه می شوید(شماره ID آفر های که انجام شده را یادداشت کنید تا دوباره وارد آنها نشوید)

2- آفرهای که نوشته های آن blod (پر رنگ) هستند یا عبارت For only US یا پرچم آمریکا دارند مختص آمریکایی ها است، آنها را انجام ندهید و گرنه جریمه می شوید.

3- اگر مطلبی داخل کوتیشن قرار داشت به معنی کلیدی در صفحه است. مثلاً""Free join"" یعنی فقط همین گزینه را بزنید نه گزینه های مشابه

4- اگر در آفری از شما خواسته بود چند لینک را بصورت تصادفی بزنید(Random Link) بر روی لینکی کلید کردید و صفحه جدیدی باز شد، این لینک خطاست ببندید و یک لینک دیگر را بزنید.

5- هر زمان که کارتان را درست انجام دهید هر 15 الی 20 ثانیه نواری ظاهر می شود که کلید Yes و No دارد، Yes را بزنید و کارتان را ادامه دهید. اگر بعد از گذشت چند دقیقه این نوار ظاهر نشد جایی از کار را درست انجام نداده اید.

6- در لینک کردن تصادفی اگر بین 3 تا 5 لینک را باز کردید و باز هم error دریافت می کنید. شماره این آفر را یادداشت کنید و روز بعد کافی است فقط یک لینک دیگر را اجرا کنید تا پورسانت خود را دریافت کنید.

7- اگر از طرف آفری همان لحظه ایمیل اش را دریافت نکردید 3 تا 4 ساعت بعد ایمیل آن را دریافت می کنید.

8- وقتی به حداقل پورسانت دست یافتید باید برای دریافت پول خود دکمه Request یا cash out را بزنید ، در نهایت 10 روز بعد پول به حساب شما ریخته می شود.



آخرین مطالب

 
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

آرشیو ماهانه