سفارش تبلیغ
صبا ویژن

LOGO

 
  • دوشنبه 86/12/20 - 7:14 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده: Morteza Bakhshi

فرهنگ زیر مجموعه شدن

نمی دونم چرا خیلی ها هنوز این فرهنگ رو ندارند که زیر مجموعه یک نفر دیگه بشن خوب مگه چی میشه ؟؟ از شما چیزی کم میشه ؟ به شما پولی اضافه میشه ؟ هیچی تمیشه .

شما با زیر مجموعه شدنتون چند کار می کنید :

1- اینکه به یک ایرانی در نزدیکتر شدن هدفش کمک می کنید

2- کمک به ترویج فرهنگ زیر مجموعه شدن میکنید وقتی خودتون براتون این مسئله امری طبیعی باشه خوب مسلما دیگران هم همینطور خواهد بود شما هم می تونید زیر مجموعه های زیادی داشته باشید .

من خودم قبلا مثل خیلی از شما ها می گفتم چرا من زیر مجموعه یکی دیگه بشم و خودم سرگروه نباشم این مسئله ای هست که خیلی از ماها با اون مواجه هستیم و هنوز نمی دونیم که کسی که بدون زیر مجموعه ثبت نام کنه زیر مجموعه admin میشه پس این از این . مشکل اینجای که هنوز همه نمی دونن زیر مجموعه شدن یعنی چی بعضی ها فکر می کنند وقتی زیر مجموعه میشن یعنی کوچکترین عضو خانواده ولی این طور نیست طرز عضویت در این سایتها که مثله شرکتهای هرمی نیست اینجا هرکس که زیر مجموعه فردی بشه اصلا به این معنا نیست که عضو آخر و شما انگار زیرمجموعه یک نفر هستید و خودتون میخواهید کلی زیر مجموعه بگیرید شما با این کارتون به یک هم وطن کمک می کنید

غیرتتون کجاست ؟

تازه یک مسئله مهم که من خودم به این باور رسیدم اینه که : تا زیرمجموعه کسی نباشی و این مسئله رو خودت درک نکنی کسی زیر مجموعت نمیشه چون همه مثل خودت فکر میکنن .

به نظر شما اینطوری بهتر نیست تا به جای تک نفره کار کردن گروهی کار کنید .

بابا اصلا اشکال نداره که من زیر مجموعه تو باشم و تو زیر مجموعه قلب باشی و قلی زیر مجموعه ممد چون همه ما ایرانی هستیم و وقتی زیر مجموعه میشیم چیری از ما کم نمیشه .

هیچ وقت حسود نباشیم و دیگران رو از رسیدن به هدفهاشون نگه نداریم

چون :

با هر دست که بدی با همون دست هم پس میگیری

امید وارم چیزهایی که بهتون یاد دادم تا اینجا رو خوب یاد گرفته باشید چون بعد ها به این ها خیلی نیاز پیدا میکنید پس همین الان خوب اینا رو یاد بگیرید تا دیگه به عقب برنگردید چون اینجوری کسل کننده میشه



آخرین مطالب

 
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

آرشیو ماهانه